Війна очима дітей

проект Гусарівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів

Меню сайта
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 112
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа

Актуальність теми:

 Історично склалося так, що любов до Батьківщини, патріотизм,  в усі часи України були національною рисою національного характеру.

 Але останнім часом усе більш помітною стала втрата нашим суспільством традиційного патріотичної свідомості.

 У зв’язку з цим дуже важливим стало розв’язання гострих проблем виховання патріотизму у роботі з дітьми усіх вікових категорій.

 Один з найбільш ефективних методів патріотичного виховання – проектна діяльність, яка дозволяє скласти єдину звичайну  ситуацію спілкування та практичної взаємодії дітей та дорослих.

 Сама ідея проекту виникла після зустрічі учнів школи із односельчанами, які пережили страхіття Великої вітчизняної війни та при складанні плану заходів до 70 – річчя визволення Балаклійщини та України від фашистсько – німецьких загарбників. По-особливому захотілось запалити іскру дерзання у дітей, щоб скласти власний проект життя дітей у Велику вітчизняну війну. Хочеться згадати наших односельчан, які вижили у цій страшній війні.

 

Мета проекту:

1.  Виховувати патріотизм у дітей старшого та середнього шкільного віку, почуття гордості за подвиг нашого народу у Великій Вітчизняній війні.

2.  Сприяти активізації пізнавальної діяльності учнів, посилювати їх відповідальність за доручену справу, розвивати почуття власної гідності і викликати потребу у самонавчанні.

3.  Досліджувати життя дітей у Велику Вітчизняну війну.

4.  Розвивати вміння працювати в групі, аналізувати джерела, зіставляти факти, добувати необхідну інформацію.

5.  Сприяти вихованню молоді у дусі добра й милосердя, співчуття й поваги до людської гідності.

 

Задачи проекту:

1.     Зібрати та обробити інформацію про дітей, які народились під час Великої Вітчизняної війни.

2.     Розширити знання про захисників вітчизни та дітей, які росли під час Великої Вітчизняної війни.

3.     Виховувати гордість та повагу до ветеранів та дітей війни.

4.     Формувати почуття гордості за нашу Батьківщину.

5.     Створити уяву про значення Перемоги у Великій Вітчизняній війні, ознайомлюючись з історичними фактами та розповідями.

6.     Формувати повагу до свята Перемоги, та до подвигу воїнів і дітей Великої Вітчизняної війни.

 

Характеристика проекту

 

Етапи реалізації проекту.

 Підготовчий – сбір інформації, работа с методичною літературою, складання плану работи над проектом

 Практичний реализація проекту.

 Підсумковий підбиття результатів, презентація роботи над проектом, створення сайту.

 

Учасники проекту:

Діти старшого та середнього шкільного віку;

педагоги;

діти війни.

 

Під час реалізації проекту використовувалися знання з історії, правознавства, української  мови та літератури, інформатики, музики, образотворчого мистецтва.

В роботі над проектом беруть участь учні 7 - 11 , ініціативна група складена з педагогів школи

За кінцевим результатом проект є практико-орієнтованим.

За кількістю учасників: груповий.

 За тривалістю :короткотривалий.

За ступенем самостійності : пізнавальний ,частково-пошуковий та дослідний.

 База реалізації проекту: Гусарівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів.

Термін реалізації проекту: початок: лютий  2013 року, закінчення: березень 2013 року.

Прогнозований результат:

Реалізація проекту «Війна очима дітей» активізує різні види дитячої діяльності.

Ми плануємо презентувати проект у нашій власній школі, в межах шкільного округу, і як результат створити сайт присвячений дітям війни.

1. Підвищення результативності навчання з історії.

2. Посилення мотивації до навчально-пізнавальної діяльності.

3. Розвиток креативного мислення учнів.

4. Збір матеріалів з теми «Діти Великої вітчизняної війни».

5. Зберегти пам'ять для наступних поколінь про події Великої Вітчизняної війни.

 Ресурси: людські: наявність кваліфікованих вчителів; матеріально-технологічні: комп’ютер, ксерокс, папір, відеокамера, фотоапарат; інформаційні: доступ до Інтернету, відвідування бібліотек.

 Потреби: доступ до принтера, ксероксний папір.

 Керівник проекту: Мартиненко Оксана Сергіївна – педагог – організатор Гусарівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів.

Ініціативна група: Ісіченко Олена Іванівна, Бочарова Світлана Миколаївна, Нагла Наталія Вікторівна, Третьякова Ольга Володимирівна, Замятін Олександр Геннадійович, Безбородова Олена Сергіївна.

Хмарка тегів
Календар